1.1. Tingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad kliendi (edaspidi Klient) ja internetiaadressi www.tuleohutus24.ee asuva ostukeskkonna (edaspidi E-pood) omaniku OÜ Tartu Tuli (edaspidi Müüja) vahel seoses E-poest Toodete ostmisega. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poest Toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.2. Müüja andmed:
OÜ Tartu Tuli / tuleohutus24.ee E-Pood
Raua 22 Tartu Tartu 50106
reg.nr. 10804573
üldtelefon 7305 387 või 505 6304
e-mail: tuleohutus24@tuleohutus24.ee
e-mail: tuleohutus24@gmail.com
www.tuleohutus24.ee
2.1. Kõik E-poes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
3.1. Klient valib E-poes välja soovitud Toote ning lisab selle ostukorvi, klikkides nupul “Lisa korvi”.
3.2. Tellimuse vormistamiseks tuleb Kliendil liikuda Ostukorvi lehele: menüüribal ostukorvi ikoonil klikkida, misjärel suunatakse Klient tellimuse vormistamise lehele.
3.3. Pärast nõutud andmete sisestamist ja andmete õigsuse kontrollimist kinnitab Klient tellimuse klikkides „Kinnitan ja maksan“. Peale antud tegevust on tellimus kinnitatud ja müüjale edastatud.
3.4. Klient tasub Toote eest koheselt internetipanga pangalingi vahendusel ning kinnitab Müüjale makse klikkides nupul “Tagasi kaupmehe juurde”. Tasuda saab ka arve kaudu.
3.5. Pärast Toote eest tasumist saadab E-pood Kliendi e-postile tellimuse kinnituse.
3.6. Klient kohustub tellimuse vormistamisel esitama tellimuse täitmiseks vajalikud, tõesed andmed.
3.7. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud täitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
Tasuta tarne alates 40 EUR ostudele!
Kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust.
4.1. Tellimuste eest saab turvaliselt tasuda:
4.2. Müüjal puudub ligipääs Kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.
4.3. E-pood on isikuandmete vastutav töötleja, E-pood edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
5.1. Müüja valib sobiva kullerfirma konkreetse tellimuse transportimiseks. Enamasti on see OSC kuller või DPD kuller. Klient võib valida ka DPD Pickup automaadi või ka ise poodi järele tulla. Omniva ja Itella Smartpost ei ole valikus, kuna neil ettevõtetel esineb piiranguid mitmete Müüja pakutavate toodete transpordil (surveseadmed, nt kustutid).
5.2. Valides kohaletoimetamise viisi saadetakse teile kaup toote kirjelduses esitatud aja jooksul. Kui kohaletoimetamisel esineb tõrkeid, võetakse kliendiga viivitamata ühendust.
5.3. Juhul, kui Klient on tellimuse vormistanud riigipühal, hakkab 3 tööpäeva tähtaeg kehtima nädalavahetusele või riigipühale järgneval esimesel tööpäeval kell 10.00.
5.4. Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi Toodete kohaletoimetamisel. Müüja ei vastuta Toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või -õigsusest.
5.5. Juhul, kui Toode ei jõua Kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, on Klient kohustatud sellest E-poodi teavitama, saates vastavasisulise kirja e-posti aadressile tuleohutus24@tuleohutus24.ee või helistades 7305 387 või 505 6304.
5.6. E-poe maksimaalne tarneaeg on 5 nädalat.
6.1. Kliendil on õigus tellimusest põhjust avaldamata 14 päeva jooksul taganeda ja tellitud Toode/Tooted tagastada. Nimetatud 14 päevane tähtaeg algab alates hetkest, mil Klient Tellimuse kätte saab.
6.2. Toote tagastamiseks tuleb Müüjale esitada tellimusest taganemise soov 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tellimusest taganemise soov loetakse esitatuks, kui Klient on Müüja e-posti aadressile tuleohutus24@tuleohutus24.ee saatnud täidetud Tellimusest taganemise soovi. Peale Kliendi poolt saadetud Tellimusest taganemise soovi kättesaamist saadab Müüja Kliendile vastu kinnituse, et on Tellimusest taganemise soovi kätte saanud.
6.3. Klient peab kauba tagastama soovi esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale. Tagastatav toode peab olema kasutamata ning tuleb pakkida originaalpakendisse samuti nagu see oli Müüjalt saabudes pakitud, et tagada Toote säilimine tervena kuni Müüjale tagasi jõudmiseni.
6.4. Tagastatud Toode tuleb saata aadressile:
OÜ Tartu Tuli
Raua 22 Tartu Tartu
50106
6.5. Kui Kliendi poolt tagastatud Toode on jõudnud Müüjale tagasi, saadab Müüja Kliendile kinnituse Toote jõudmisest Müüjale.
6.6. Müüja tagastab Kliendile ostusumma 14 päeva jooksul alates Toote tagasijõudmisest Müüjale. Tagastus toimub samale arvelduskontole, millelt Klient tagastatava tellimuse eest tasus.
6.7. Tellimuse tagastamise korral tagastab Müüja Kliendile kogu tagastatud Toote ostusumma, välja arvatud Toote kohaletoimetamise maksumus.
6.8. Müüja ei kompenseeri Kliendi tagasisaatmise kulusid.
6.9. Tagastatav Toode ei või olla kahjustunud või kandmisjälgedega. Tagastamisele kuuluva Toote seisukorra halvenemisel vastutab Klient asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on Toodet kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda Toote olemuses, omadustes ja toimimises, peab Klient käsitsema ja kasutama Toodet üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.
7.1. Müüdud Toodetele kehtib E-poest ostetud kaupadele 14-päevane tagastusõigus.
7.2. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel kohustub Klient Müüjat sellest teavitama koheselt, saates Kliendi kontaktandmed, probleemi täpse kirjelduse ja Tellimuse kinnituse numbri e-posti aadressile tuleohutus24@tuleohutus24.ee Toote puuduse ilmnemisel palume koheselt lõpetada Toote kasutamine.
7.3. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
7.4. Kliendil on õigus nõuda Müüjalt Toote ostuhinna alandamist. Toote eest raha tagasi nõuda, kui Müüjal ei ole võimalik Toodet parandada või asendada, Toote parandamine või asendamine ebaõnnestub, Müüja ei ole Tootel esinevat puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, Kliendile on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.
7.5. Müüja ei vastuta tellitud Toote mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest, samuti kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida Müüja ei saanud mõjutada ja/või mis on tingitud temast mitteolenevast vääramatust jõust
7.6. Müüja ei hüvita Kliendi tehtud kulutusi Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral ega vastuta nende eest, kui: Toote väärtus on langenud/toode on kahjustunud Kliendi süül, puudused on tekkinud Toote mittesihtotstarbelise kasutamise, s.h. hooldusjuhise mittejärgimise tagajärjel, Toote väärtus on langenud tavapärasel kasutamisel tekkinud loomuliku kulumise tõttu, puudub ostu sooritamist tõendav dokument.
8.1. Müüja ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate kasutustingimuste rikkumisega teisele poole tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
8.2. Müüja vastutab Toote müügihinna ulatuses.
8.3. Klient kohustub kasutama E-poe teenust üksnes seaduse ja heade tavadega kooskõlas olevatel eesmärkidel.
9.1. E-poes registreerudes või ostu sooritades nõustub Klient E-poe kasutustingimustega ja kohustub neid täitma.
9.2. Müüja ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tasumisele kuuluva ostusumma laekumisest Müüja arvelduskontole.
9.3. Müüja võib muuta E-poe kasutustingimusi ja toodete hindasid. Teade muutuste kohta avaldatakse E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.
10.1. Kliendi ja Müüja vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel.
10.2. Kaupade hinnad ning saadavus võivad muutuda ette teatamata. Antud juhul jätab OÜ Tartu Tuli endale õiguse loobuda müügist ning tagastada Kliendile raha tema arvelduskontole 14 kalendripäeva jooksul.
10.3. OÜ Tartu Tuli e-pood jätab endale õiguse loobuda müügist, kui Tootega on juhtunud mõni järgnevatest probleemidest: on juhtunud inimlik eksitus Toote hinna sisestamisel või tehniline viga süsteemis (näiteks kui 500 EUR’i maksev Toode on müügis 50 EUR’iga, on tegemist ilmselge veaga. Sellest tulenevalt eeldame, et Klient peaks aru saama, et tegemist on veaga ja toode ei kuulu sellise hinnaga müümisele).
10.4. Toote infot kontrollitakse ja täiustatakse regulaarselt. Andmed võivad olla peale teie viimast külastust uuenenud ja Toodete infos võib esineda väikeseid ebatäpsusi.
10.5. Kui Kliendil on E-poe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirjaga aadressile tuleohutus24@tuleohutus24.ee või helistada telefonil: 7305 387 või 505 6304
Kui Klient ja Müüja ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Kliendi ja Müüja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
11.1. Klienditoe telefon on 7305 387 või 505 6304 (avatud tööpäeviti kl 08:00-16.30) või e-posti aadress tuleohutus24@tuleohutus24.ee
Riiklikel pühadel on klienditugi suletud.
telefon 5056 304